Nissan е много добре позната марка на милионите фенове на автомобилите и моторните спортове по цял свят, в които компанията има дългогодишни традиции и богат опит, превръщайки я респективно в един от най-иновативните брандове на пазара днес.
Японският производител реши да изненада по най-добър начин своите клиенти в Европа като за първи път внесе духа и културата на уникалното си подразделение Nismo на континента. Инженерите на специализираната дивизия на Nissan са се погрижили да представят на потребителите уникален динамичен автомобил със спортен и спиращ дъха дизайн, който ще разпознаете веднага по-агресивните му аеродинамични линии.
Nismo е най-яркият символ за дългогодишните и впечатляващи традиции на Nissan в създаването на невероятни спортни автомобили и сега в Европа стартираха продажбите на първия автомобил разработен съвместно между нея и инженерите от специализираната и дивизия в лицето на Juke Nismo. По този начин компанията се надява да положи основите на изцяло нова ера в създаването на модерни и динамични спортни модели, които да бъдат все толкова неустоими за клиентите и, както и уникалната философия на Nismo.
Aко искате да управлявате и да се наслаждавате на невероятните възможности на автомобил с привлекателни, елегантни и лесно разпознаваеми естетически линии несъмнено трябва да обърнете внимание на Juke Nismo.
Една от първите идеи при проектирането му е да се създаде дизайн, който съчетава по най-добър начин характеристиките на традиционното спортно купе и SUV автомобилите, като в същото време излъчването му вдъхновява с множество спортни и привличащи вниманието компоненти.
Крайният резултат на съвместният проект между Nissan и Nismo e невероятен във всяко едно отношение и имаме всички основания да смятаме, че Juke Nismo ще се превърне в дори по-успешен модел от своя предшественик. За разлика от него, обаче новият автомобил се отличава с по-ниски брони в предната и задната част, което важи и за неговите странични прагове.
'
По този начин той буквално прилепва за пътя и фокусира вниманието ни към спортното си модерно излъчване, което е допълнено от променената хоризонтална радиаторна решетка и допълнителния спойлер над багажника. Всички тези подобрения имат за цел да гарантират по-добър контрол на въздушната струя и да превърнат аеродинамиката в едно от най-големите предимства на кросоувъра. Впечатление правят и вентилационните отвори от двете страни над решетката, под които са разположени и тънки, но елегантни дневни LED светлини.
Духът на Nismo се усеща не само от емблемата на Nissan в средата на предната решетка, но също така и от червената ивица, която преминава през страничните огледала и праговете. Предните калници са по-големи, за да може въздушния поток да се насочи към задните колела, а елегантния спойлер в горната част е оцветен в цвета на самия купето, което допълнително издава, че това не е просто случаен автомобил, а поредното бижу на дизайнерите от Nismo.
Потребителите ще могат да избират между сив, бял и черен металик за нюанс за купето, което е създадено, за да превърне пътуването ви в истинска наслада.
Всеки един компонент от екстериора е променен специално, за да подсили спортния дух и философия на Juke Nismo, което важи за волана, скоростния лост, педалите, централната конзола и тапицерията на вратите.
Седалките са подобрени с нов ергономичен дизайн със странична опора и са облицовани във велур с червени шефове, което провокира с подобния елемент във външната част на автомобила. Същият цвят може да се забележи също върху волана и оборотомера и те контрастират по много елегантен начин с черната тапицерия на тавана, позволявайки на водача да се фокусира изцяло върху пътя и контролните уреди в предната част.
Като цяло агресивното визуално излъчване на Juke Nismo се изразява и от по-големите 18-цолови джанти, които допринасят и за по-доброто сцепление и стабилност на пътя.
Шофьорът също така може да подобри контрола на автомобила благодарение на иновативната Nissan Dynamic Control System (NDSC), която позволява разнообразни опции за персонализация на настройките и функциите на Juke Nismo.
Всъщност тя е допълнена и от новата версия на инфотейнмънт технологията Nissan Connect благодарение, на която навигацията е по-лесна от всякога. Пътниците могат да използват големия 5,8-ичнов дисплей в централната конзола, за да избират различни режими на работа на автомобила, които променят цвета му, в зависимост кой от тях сте избрали, като те са: D-Mode Sport, Sport, Normal и Eco.
Инженерите на Nissan работят и върху ново мобилно приложение, което ще ни позволява да свързваме таблетите си с бордовия компютър, чрез Bluetooth за още по-голям комфорт и улеснение на пътуването. Taка само с няколко кликвания на дисплея ще получаваме информация за температурата, налягането, сцеплението, а също данни в реално време от контролните уреди в предната част. Предвидена е и опция отделните статистики на автомобилите да се ъплоудват в социалните мрежи като Facebook и Twitter.
Nissan са предвидили стандартна версия на Juke Nismo, която е с 6-степенна механична скоростна кутия и гарантира максимална скорост от 215 км./ч. В този случай ускорението от 0 до 100 км./ч. е 7,8 секунди, а средния разход на гориво достига до 6,9 литра на 100 км.
Успоредно с нея от компанията са разработили и модел със задвижване на четирите колела, който постига скорост от 200 км./ч. и ускорява от 0 до 100км./ч. за 8,2сек. Всъщност модификациите на Juke Nismo се задвижват от 1,6-литров DIG-T бензинов агрегат с турбо компресор с мощност от 200 к.с. и максимален въртящ момент от 250Nm.
Този агрегат е базиран на най-модерните спортни технологии, които се използват и от уникалния състезателен болид Nissan DeltaWing. Дължината на автомобила е 4165мм., а широчината 1770мм., което е с 300мм. и 5мм. повече от базовия модел на Juke. Oкачването е променено и оптимизирано, за да гарантира максимално сцепление в завоите и да предостави повече възможности за контрол на водачите.
Версията със задвижване на четирите колела също така използва предимствата на системата Torque Vectoring System (TV), която спомага за следване на правилната траектория и увеличава въртящия момент. На българския пазар новият автомобил на компанията може да бъде купен на цена от 54 500 лева с включен ДДС, а добавянето на цвят металик ще я увеличи с допълнителни 600 лева.
Discussion about this post