Nothing, марката създадена от съоснователя на OnePlus, се разширява и навлиза в повече продуктови категории. Във видеоклип, главният изпълнителен директор обявиаяви, че по-късно тази година ще се появят смартч асовник и бюджетни аудио слушалки. Компанията създава изцяло ново подразделение, наречено CMF by Nothing. Брандът ще се фокусира върху продукти, които предлагат „изчистен и непреходен дизайн“, без да са „прекалено скъпи“.
Той разкри също, че новото подразделение ще работи отделно, без намеса от основния екип на Nothing, който ще запази фокуса си върху премиум продуктите. Стратегията отразява тази на OnePlus, която също произвежда бюджетни устройства като телефони, смартфони и слушалки под марката Nord. Пей не е сподели как точно ще изглеждат или какво ще предлагат бъдещите продукти, но обеща повече подробности през следващите месеци.
Nothing е на върха на успеха в сравнение със скромното си продуктово портфолио. В началото на тази година компанията най-накрая направи своя дългоочакван дебют на американския пазар с Nothing Phone (2). Това е първият продукт на Nothing, който се доближава максимално до най-високите ешелони на смартфоните с Android. Освен телефони, Nothing в момента продава два вида безжични слушалки за уши – Ear (2) и Ear Sticks. Те се отличават с характерния си прозрачен дизайн и предлагат първокласни аудиофункции като Active Noise Cancellation (ANC) на цена от €149.
Колкото и примамливо да звучи, тази цена е конкурентна само на западните пазари, и то не в преобладаваща степен. Но на азиатските пазари Nothing се конкурира с местни марки, които предлагат подобни екстри на половината от цената
Въпреки това изглежда, че CMF by Nothing иска да преодолее тази ценова бариера като същевременно запази забележителния дизайн. Би било интересно да видим какви компромиси ще направи подмарката, за да остане конкурентоспособна в сегмента на смартчасовниците и аудионосимите устройства.