NVIDIA работят усилено, за да разширят каталога от игри, които поддържат Ray-Tracing технологията. Компанията също така обмисля да оптимизира тази иновация и за някои от най-легендарните и култови заглавия от миналото. По този начин NVIDIA искат да добавят реалистичните ефекти на технология към игри от ранга на Minecraft и Quake II. Този проект вече се разработва от специалистите на Lightspeed Studios дивизията на компанията и със сигурност ще се хареса на геймърите.
Припомняме ви, че NVIDIA вече емулира класически заглавия за портативната конзола NVIDIA Shield. Сред най-интересните от тях бяха Half-Life 2, Doom 3 и Portal. Няма да е изненадващо, ако някои от тези игри бъдат оптимизирани за „Ray-Tracing“ технологията и стане част от „RTX“ брандинга. Компанията вече сформира специален екип, който да ускори реализирането на тази впечатляваща концепция. Основното предимство на „Ray-Tracing“ е, че ще направи геймплея много по-реалистичен.
Някои анализатори дори определят „Ray-Tracing“ като едно от най-сериозните подобрения в сферата на графичните технологии, съобщава TechRadar. Тази иновация използва специални алгоритми, с които показва изключително реалистични светлинни ефекти, отражения, сенки, което позволява буквално да се потопите в геймплея. Технологията изисква и сериозен хардуер, като например видео картите от RTX платформата на NVIDIA или конкурентните предложения на AMD, които поддържат DirectX 12.
Още от Digital: Как да използваме стари игри и софтуер в Windows 10
Discussion about this post