Клиентите, които поръчат панорамно предно стъкло за своята нова Astra GTC, могат да се наслаждават на невероятни гледки и уникални усещания. Освен това изключителното технологично решение придава допълнителна нотка в излъчването на лукс на спортното компактно купе. Голямото предно стъкло се простира чак до средата на покрива, осигурявайки на водача и пътниците невероятно визуално, пространствено и естетическо преживяване при пътуване.
Това стъкло позволява на пътниците в автомобила да се наслаждават не само на слънчевите лъчи, но и на игривите облачета или гирляндите от улични светлини през нощта. За разлика от останалите решения при стъклените покриви, в този случай не съществува намаляваща видимостта напречна греда. Това означава, че водачът и пътниците в автомобила могат да се наслаждават на една перспектива, подобна тази на пилотите в кабината на лек самолет. В зависимост от оборудването Opel предлага този елемент от допълнителното оборудване на цени, стартиращи от 1.200 Евро (препоръчителна цена включваща ДДС).
Авангардното технологично решение използвано от Opel направи своя дебют в предшественика на Astra GTC от 2006 година. Около 18,000 клиенти на Astra GTC в Европа са поръчали оттогава тази уникална система, за която инженерите от Рюселсхайм са регистрирали цели 11 патента. Освен при новата Astra GTC, панорамното предно стъкло ще се предлага и при новата Zafira Tourer. Още веднъж Opel демонстрира своята водеща роля по отношение на авангардните решения в областта на подобни конструкции. „Нашите дизайнери и инженери създават технологични решения в областта на остъкляването за различни автомобилни сегменти. Установена традиция от страна на Opel е да създава подобни конструкции, които се предлагат като базово оборудване на достъпни цени,“ отбелязва Ален Висер, вицепрезидент на Opel отговорен за маркетинга.
Уникално усещане и интелигентни решения
Погледнато отвън, панорамното предно стъкло, в съчетание със стоманения покрив в черен металик цвят създава усещане за една обща непрекъсната повърхност. Първата и втората колонка също са оцветени в черно, а така също и облицовката на тавана, с което се подсилва впечатлението за хомогенност на повърхността.
В случай че слънчевите лъчи са изключително силни, под панорамното стъкло може да бъде изтеглена ролетна щора. Това спомага за създаване на приятна атмосфера. Устройството може да се регулира безстепенно и лесно да се настройва, следователно може да бъде оборудвано с въртяща се ръкохватка. Защитата срещу слънчеви лъчи се осигурява и от козирка, която дори в отворено състояние се скрива зад задната част на покрива.
Разширена гама от двигатели: Два нови дизелови двигателя със 110 и 130 к.с.
От началото на заявките от месец юни насам, новата Astra GTC се предлага с избор от пет двигателя с механични трансмисии – четири бензинови агрегата с работен обем от 1.4 литра и мощност 74 кВт/100 к.с. до 1.6 turbo със 132 кВт/180 к.с. Към тях се добавя турбодизеловия 2.0 CDTI със система за впръскване Common-Rail и мощност от 121 кВт/165 к.с.
Дизеловата гама на спортното купе междувременно бе разширена с допълнителни двигатели – два 1.7 литрови CDTI турбо Common-Rail агрегата. Те се предлагат с мощност 81 кВт/110 к.с. или 96 кВт/130 к.с., а въртящият им момент е съответно 280 и 300 Нм. Новата система за управление и оптимизираният горивен процес са напълно нова разработка на инженерите от Opel. Съчетанието с нова система за впръскване с работно налягане 1.800 бара, намалената степен на сгъстяване и до петте впръсквания на цикъл гарантират по-качествен горивен процес. Турбокомпресорът с променлива геометрия разполага с изключително прецизен контрол на налягането, благодарение на новия регулиращ механизъм.
Версията Astra GTC 1.7 CDTI ecoFLEX се съчетава с шестстепенна механична трансмисия и в двата мощностни варианта, а системата Start/Stop е част от базовото оборудване. Това от своя страна намалява отделяните емисии на въглероден двуокис (119 г/км) и консумацията на гориво (4.5 л/100 км). Шестстепенната автоматична трансмисия ще се предлага от януари 2012 година с 1.4-литровия турбо бензинов мотор и турбодизела 2.0 CDTI. Мощната версия OPC ще бъде на разположение на клиентите през 2012 година.
Discussion about this post