Интересът към продуктите на Panasonic надминава в пъти очакванията, пише Techradar.com, цитирайки изпълнителния директор на компанията Лорънт Абади. Интересът към плазменият телевизор VT20 50in, който бе пуснат през април, бил по-голям от наличните количества. За да не се стига до разпродадени количества, Panasonic планира да смени посоката. Компанията обещава, че ключова дума в бъдещите й продукти ще е “3D”.
Вече разбрахме за революционната 3D камера HDC-SDT750, но Абади обещава, че това ще е само началото. След представянето на модела 65in 3D, Panasonic ще пусне още две версии на плазмения телевизор – 46in и 42in. Очаква се и трети триизмерен модел – 153in 4K2K 3D, който ще бъде показан за пръв път на технологичното изложение IFA. Абади съобщи, че гигантският екран вече се продава и се пошегува, че, въпреки цената от $400,000, вече има поръчки.
Изпълнителният директор наскоро обясни и защо компанията му предпочита плазмените технологии, въпреки че се справя добре и в предлагането на LCD модели. Според него, при дисплеите с течни кристали понякога се появява ефекта crosstalk, който в 3D формат е много по-дразнещ, дори да е видимо незабележим. “Ние вярваме, че от инженерна гледна точка, плазмата е много по-добра от LCD”, завършва той.
Discussion about this post