Социалната мрежа Path, която стартира миналия месец, вече сключи първото си ключово партньорство. Forbes предаде, че Path и Facebook свързват мрежите си с помощта на Facebook Connect. По този начин потребителите лесно ще могат да синхронизират профилите си в двете мрежи.
Path се самоопределя като „персонална мрежа“, вместо социална. Тя ограничава броя на възможните приятелства до 50, като идеята на основателите й е, че по този начин потребителите ще избират само най-близките си хора и ще могат да бъдат себе си и да се сближават още повече с тях. С включването във Facebook Connect, потребителите на Path ще могат да видят, кои от тяхните Facebook приятели също използват персоналната мрежа.
По този начин те по-лесно ще могат да се свържат и в Path, което е основната идея на основателите й. Все пак те от самото начало казваха, че идеята на Path е да бъде допълнение, а не конкурент на Facebook. Нещо като ексклузивна мрежа само за най-близките до вас. Съдейки от впечалтяващия списък с инвеститори, изглежда, че Силициевата долина има доста големи надежди за успеха на Path. Дали те ще се оправдаят, ще проличи в близките месеци.
Discussion about this post