Те го направиха отново: Zynga, авторите на една от най-популярните игри във Facebook, а именно FishVille, която пуснаха преди по-малко от месец, готвят нов удар. Новата игра се казва PetVille.
Идеята е перфектна. Също както FishVille се превърна в съперник на играта Happy Aquarium, която пуснаха конкурентите им от CrowdStar's, PetVille се заканва сериозно да конкурира друга тяхна игра – Playdom's Pet
Най –популярната игра , която Zinga пуснаха беше Farmville, но е ясно че не могат да разчитат само на нея. Агресивната им политика е създаване на нови и нови социални игри, които имат сходен ежедневен механизъм и впечатляващ приходи от валута вътре в самата игра. Колко голямо е всъщност пространството на социалните игри? Достатъчно голямо, за да накара водещ издател на видео игри като Electronic Arts да я купи за около $ 400 млн.
С по-кратки цикли на развитие и нарастващата потоци от приходи, не е чудно, че традиционната индустрия на видеоигрите има от какво да си вземе бележка, тъй като данните за продажби на конзоли и софтуер продължават да следват отвес право на долу.
Вие играете ли подобни случайни игри в Facebook ! А харчили ли сте истински пари за виртуални продукти и придобивки?!
Discussion about this post