Днес жури в състав Георги Михайлов (Управител на TP Vision България) и технологичните журналисти Иван Георгиев и Никола Балов избраха измежду 2800 желаещи, 30 които ще вземат участие в инициативата с мото „Philips TV – Не гледаш. Изживяваш“. Това са най-мотивираните хора с оригинални кандидатури и нестандартно мислене. Те ще могат да тестват функциите и характеристиките на конкретен модел от новата гама телевизори Philips за 2015 г. след което ще споделят мнението си чрез видео ревю. Пример кандидатите ще могат да вземат от вече публикувани материали на известни български технологични журналисти в сайта на кампанията.
Там последствие ще бъдат публикувани и потребителските видео ревюта, които 30-те избраника ще направят в домашни условия с телевизори от сериите 7000 и 6500. Те имат двустранен или тристранен Ambilight и двуядрен или четириядрен разширяем процесор. Качеството на възпроизвежданата от тях картина е Full HD или 4K Ultra HD а операционната система е поверена в ръцете на Android.
Discussion about this post