Rolls Royce – луксозната автомобилна марка на групата BMW, откри своя първи магазин в Индия с надеждата да поднови успеха, който в миналото пожъна сред махараджите и сред днешната заможна клиентела от бизнесмени. Маркетинговият директор на Навнит – новия концесионер, който досега е продавал луксозни яхти и коли, вижда сред младите предприемачи много клиенти. От близо половин век Rolls Royce нямаше концесионер в Индия. През миналата година в Индия са били продадени десетина коли от марката, но сега Навнит планира да продава до 30 коли във финансовата и икономическа столица на страната. Моделът, който сега е пуснат на пазара – Фантом – има цена до 1 милион долара. Преди независимостта на Индия, извоювана през 1947 година, почти във всеки гараж на големите махараджи имаше по един Ролс Ройс. От 20-те милиона коли с престижната марка, произведени преди Втората световна война, една пета бяха предназначени за Индия. Американското списание Форбс определи Индия като изгряващата звезда на небосвода на световното богатство. Страната може да се гордее с 23 милиардера, чието общо състояние достига 99 млрд. долара – нарастване с 60 на сто спрямо миналата година, отбелязва списанието.
Discussion about this post