Макар че Facebook, Twitter и дори Foursquare реализираха забележителни успехи през миналата година, тя ще бъде запомнена като годината на Groupon. Компанията, която за отрицателно време стана една от най-желаните от големите имена и за която вече не е проблем да си осигурява по близо $1 млрд. инвестиции.
През 2011г. анализаторите очакват подобен успех да споходи друга компания, за която в момента почти никой не знае, съобщава BusinessInsider. Тази компания се казва Rovi. Тя планира да атакува бизнеса с онлайн видео и да бъде сериозен конкурент на Amazon, Netflix и дори iTunes.
Но компанията не планира да излезе със своето име срещу конкурентите си. „Ние не искаме да сме брандът Rovi навсякъде. Ние се опитваме да сме зад кулисите навсякъде“, обяви Кори Ференгъл, изпълнителен вицепрезидент на Rovi. За целта компанията няма да има своя централизирана услуга със сайт. Тя ще продава различни елементи от платформата си на различни компании. Например ТВ гидовете на Rovi вече се използват от 163 млн. усторйства.
Компанията има подобни гидове за игри, филми, музика, книги и какво ли още не. Всички те ще могат да са достъпни в менюто на ТВ приемника. Там ще има и редица реклами, а Rovi разполага и с редица ключови патенти, които позволяват на компанията да навлиза смело в сегмента, без да се притеснява от съдебни дела. И освен това тя вече има сключени сделки за партньорство с десетки от най-популярните компании за мултимедия и технологични устройства. Накратко, Rovi са се подготвили за сериозна атака на видео сегмента и могат да го превземат без никой да разбере.
Discussion about this post