Samsung експериментират с нова функционалност, която се казва “Repair Mode”. Този инструмент на компанията ще предложи решение на важен проблем. Всеки път, когато оставите смартфона на ремонт може да изложите на риск информацията, която съхранявате. Повечето дребни неща не изискват отваряне на корпуса на самото устройство, но в тези случаи проблема с информацията става още по-сериозен.
За съжаление има множество регистрирани случаи на техници и служители в сервизи за ремонт, които злоупотребяват със своето положение. Двама служители на Pegatron, които са партньор на Аpple във веригата за доставки и ремонтни дейности бяха уловени да се възползват от своя достъп до лични данни. Samsung искат да предотвратят подобен сценарий с въвеждането на “Repair Mode”.
Иновативното решение ще гарантира, че личната информация в смартфоните Galaxy няма да е видима за хората, които извършват ремонт или подмяна на части. Потребителите ще могат предварително да изберат до какви данни да се ограничи достъпа, съобщава SamMobile.
След като включите “Repair Mode” устройството автоматично се рестартира с активираните настройки. В този режим други хора няма как да виждат снимките, съобщенията, имейлите, логин детайлите и важната информация. Когато искате да спрете функцията трябва отново да рестартирате смартфоните.
Атрактивната опция ще може да се открие в “Settings>Battery and Device Care” менюто с настройки. Функцията ще е налична за собствениците на Galaxy S21 под формата на софтуерен ъпдейт на по-късен етап от годината. Можем да очакваме и актуализация към “Repair Mode” и за флагманите от Galaxy S22 серията.