Samsung представиха първите премиум смартфони с Android през новата календарна година. Премиерата на Galaxy S24, Galaxy S24+ и Galaxy S24 Ultra засили сериозно конкуренцията с Apple. Някои анализатори вече прогнозираха, че устройствата от серията се справят доста добре на глобалния пазар. Нов доклад на Counterpoint Research разкрива допълнителни детайли за популярността на Galaxy S24 Series.
Oсновното заключение е, че смартфоните регистрират солидни продажби в много стратегически региони. Това важи и за европейския пазар. Анализаторите изчисляват, че представителите на серията отчитат 8% повече доставки от своите предшественици. Трябва да отбележим, че информацията обхваща първите три седмици от дистрибуцията на Samsung Galaxy S24.
Реалните продажби стартираха на 28 януари и данните анализират продажбите им до 17 февруари включително. На пръв поглед 8% ръст за същия период, спрямо Galaxy S23 Series не впечатляващо, но очертава ясни тенденции. Samsung успяват да доставят с 22% повече модели от новата серия на родния пазар. В същото време американските потребители са купили с 14% повече бройки от Galaxy S24 Series.
Данните от страните в Западна Европа са идентични, като серията отчита 28% повече продажби от Galaxy S23 смартфоните. Едва ли е изненадващо, че Galaxy S24 Ultra е най-популярният модел от серията, който генерира 52% от всички доставки за периода. От Samsung се надяват високото търсене да продължи и в следващите тримесечия, което ще им позволи да изпреварят Apple по продажби през 2024г.