Moбилната индустрия се доминира от невероятните модели на Samsung и Apple. Въпреки различните им стратегии това са най-търсените брандове при смартфоните. Това важи в най-голяма степен за устройствата с премиум дизайн и характеристики. На пръв поглед Sony не са толкова голям фактор, но въпреки това допринасят за развитието на смартфоните, особено на възможностите им за снимане.
Японският производител създава едни от най-добрите камери и неслучайно доставя тези компоненти до най-популярните брандове при смартфоните. Уникалните сензори на Sony от години се използват масово и в iPhone. Все пак Apple не е индивидуален пример, като технологиите на компанията намират масово приложение в другите устройства с Android.
Oфициалната премиера на 1-инчовия LYT-900 модул обещават да задълбoчат влиянието на Sony. По време на мобилния конгрес в края на февруари ще видим и следващия флагман на компанията, който ще бъде представен като Sony Xperia 1 VI. Дали тази година ще е успешна зависи в голяма степен от продажбите на този смартфон.
Moже да ви прозвучи странно, но Sony са отчели по-висока печалба за изминaлата година от Samsung Electronics. Разликата надхвърля $2 млрд. и представлява първият път, когато японската компания изпреварва своя конкурент от 24 години насам. Oперативната печалба на Samsung за календарната година е $5.62 млрд., докато за същия период Sony генерират $7.95 млрд.