Японският гигант публикува финансовите резултати за последното тримесечие. Инвеститорите вероятно ще останат доволни от 16% ръст в продажбите на годишна база. Sony разкриха и любопитни детайли за популярността на PlayStation Plus в световен мащаб. Припомняме ви, че компанията представи нов дизайн на услугата през юни.
Новите промени изглежда нямат толкова положителен ефект върху геймърите, колкото Sony вероятно са очаквали. Конкретните данни разкриват, че активните потребители на геймърската услуга отчитат спад от 1.9 млн. души от премиерата на новия дизайн досега.
В момента има 45.5 млн. души, които използват PlayStation Plus, в сравнение със 47.3 млн. през юни, съобщава CNet. Toва означава, че услугата е загубила 4% след въвеждането на новите промени. Sony добавиха планове към услугата, които предлагат онлайн гейминг, запазване в облака и каталог от безплатни игри всеки месеци.
Благодарение на тях геймърите имат достъп до голям каталог от игри за PlayStation 4 и PlayStation 5 на Extra ниво, класически игри и стрийминг в Premium плана. Sony твърдят, че потребителите на новата конзола са значително повече от собствениците на PS4, съобщава Polygon.
Въпреки това компанията може да се похвали с 10% ръст в приходите от PlayStation Plus услугата. Това се дължи най-вече на факта, че потребителите преминават към по-високите абонаментни предложения. В заключение ще отбележим, че Sony са произвели 6.5 млн. конзоли PS5 през изминалото тримесечие.