Японският производител изпитва проблеми в пазара на смартфони, но запазва позиции в други стратегически сектори. Sony са един от водещите източници на иновации в сферата на камерите, но също така са добре познат бранд на геймърите. Eкосистемата от PlayStation продукти ще продължи да бъде от изключително значение за бизнеса на компанията.
Sony сега обявиха официално новия бранд InZone, който първоначално ще привлича вниманието ни с геймърски монитори и слушалки. Периферните устройства за любителите на игрите тепърва ще се превръщат в ниша, която да носи сериозни приходи. Първият флагман с новия бранд се казва InZone M9 и представлява 27-инчов монитор за игри с 4K резолюция, който поддържа 144Hz честота за опресняване,
Времето за реакция е 1 милисекунда, като InZone M9 гарантира още променлива честота за опресняване и оптимизация за видео карти на NVIDIA. Системата за локално затъмняване включва 96 зони, като е осигурена и поддръжка за DisplayHDR 600. Цената на геймърския монитор се очаква да бъде $899, съобщава TheVerge.
Потребителите ще могат да се сдобият с по-евтина версия, която се казва InZone M3. В този случай ще се ограничат до Full HD резолюция, HDR 400 и няма да се възползват от локалното затъмняване. Предимството на този модел е, че има честота за опресняване от 240Hz. Новата серия аксесоари включва и няколко интересни предложения в сегмента на слушалките за гейминг.
Sony InZone H9 е най-атрактивният модел, който едновременно осигурява 2.4GHz безжична и Bluetooth връзка. Батерията осигурява до 32 часа време за работа. Другите геймърски аксесоари включват още два чифта слушалки, а именно безжичните H7 ($229), както и жичният модел H3 ($100).