В Галерията за чуждестранни изкуства в София Sony Ericsson представи най-новите мобилни апарати на производителя, анонсирани за първи път през март на CeBit, Хановер.
Г-н Караманолис, Маркетинг мениджър на компанията за Региона, изложи стратегията за развитие на мобилните технологии по отношение работата с изображенията, т. нар. imaging, чиято цел е при снимане с мобилен телефон да се достигне качество, равностойно на качеството на снимки, правени със стандартен цифров фотоапарат. Sony Ericsson издигна цифровото изображение в камерафоните на ново ниво, след като днес представи първите телефони с марката Cyber-shot™ – K800 и K790. И двата модела са оборудвани с 3.2 мегапикселови цифрови камери с автофокус, светкавици Xenon и BestPic™ – патентованата снимкова технология на Sony Ericsson, която изключително много увеличава качеството на снимките. По повод тези два модела Майлс Флинт, Президент на Sony Ericsson казва: “Посредством тясна интеграция на технологията на Sony за цифрови камери с нашата патентована технология за работа със снимки, тези телефони наистина спечелиха честта да носят марката Cyber-shot™ – една от най-уважаваните в света на цифровата фотография.”
Втората стратегия на компанията е свързана с т. нар. „мобилна музика” и развитие на серията walkman телефони. Целта на компанията е да направи walkman телефона достъпен за всички потребители, т.е. да предложи модели за всяка ценова група. В тази връзка бяха представени някои от най-новите модели walkman телефони – W810, четирибандов, с 512MB подвижен Memory Stick, който може да бъде разширен до 2GB, позволявайки по този начин съхранение на много музикални файлове, снимки, видео и други мултимедийни файлове в телефона. W900 също беше демонстриран като първият 3G и walkman телефон в едно. Като музикален плеър, W900 прави лесни импорта, трансфера, управлението и слушането на музика, взета чрез услуги на операторите по въздух. Телефонът позволява бърз директен даунлоуд на файловете в движение, както и даунлоуд на персонален компютър, когато файловете са копирани от колекцията на собственика на телефона.
Третата стратегия, на която Sony Ericsson залага през тази и следващата година, изложена от г-н Караманолис, е изграждането на „мобилно общество”. Това на практика е създаване на нов, мобилен начин на живот, за който Sony Ericsson осигурява на своите потребители мобилност във всеки смисъл – бизнес, забавление, свободно време…
Discussion about this post