Стриймването на любимото музикално съдържание никога не е било толкова лесна и удобна задача. Все пак въпреки конкуренцията Spotify остават водеща платформа за стрийминг на музика в глобален мащаб. Според официалните данни услугата вече се използва от почти 520 млн. потребители по цял свят. Постоянните оптимизации гарантират, че все повече хора се присъединят към Spotify.
Партньорите на компанията вече са информирани за амбициозен проект, който ще разшири значително функционалността на стрийминг услугата. Оказва се, че Spotify експериментират с добавяне на пълнометражни музикални клипове към своето приложение. Така компанията ще опита да се конкурира по-ефективно с YouTube и TikTo, съобщава Bloomberg.
Потребителите на Spotify вече могат да качват качват „платна“ или циклични GIF файлове с дължина под 10 секунди, които изпълват екрана, докато се възпроизвежда музика. Авторите могат да разказват и истории във видео формат с продължителност около 30 секунди, за да комуникират със своята аудитория.
Възможността да гледаме и клиповете на песните, които слушаме в Spotify вероятно ще ни направи още по-активни в своите профили. Младите потребители са все по-привлечени от Snapchat, TikTok и YouTube, което кара шведската компания да търси алтернативни решения.
Видео съдържанието и подкастите изглежда ще са приоритети в стратегията на Spotify за привличане на потребители през 2023г.