Бъдещето е тук, но това не означава, че все още не можем да гледаме напред и да търсим какво има там. Но иновациите се случват по-бързо, отколкото повечето хора могат да се нагодят. Ако искате да видите какво още има в бъдещето, разгледайте информацията на venturebeat. Това са четири технологични ъпгрейди, които ще променят начина, по който използваме нашите устройства.
AR и VR са бъдещето
Със сигурност ви се е случвало да обикаляте магазина с кошница, пълна с неща, от които не се нуждаете, търсейки едно нещо, от което имате наистина нужда. Някои технологични компании се опитват да променят това с иновативна VPS технология – система за увеличена реалност, която използва камери за нанасяне на карта на места в затворени помещения.
Verizon също инвестира силно в AR, създавайки градове на бъдещето в симулационна среда в своя иновационен център в Масачузетс, в които всичко ще е рационализирано от инфраструктурно планиране до гражданско инженерство.
Междувременно NBC се фокусира върху осигуряването на по-лесен достъп до виртуалната реалност. Така например, по време на олимпиадата, благодарение на инструменти като Oculus и Google Daydream, гледането на спортните състезания във VR беше толкова лесно, колкото да си направите абонамент за дадена услуга.
Консолидирани разходи
В наши дни, има твърде много начини да се харчат пари. От профила ви в Google Wallet до профила ви в PayPal – да не говорим за банковите сметки – все начини лесно да загубите следите на парите си, както от къде идват, така и къде отиват. Ето защо стрийминг услуги като Netflix, приложения за споделяне на пътувания като Uber и услуги “всичко в едно” като Amazon са по-харесвани от всякога: всички те рационализират процеса на фактуриране.
Независимо дали става дума за Wallet Card на Dynamics, IoT платежно решение, което може да зареди почти безкраен брой карти върху това, което иначе изглежда като обикновена банкова карта, или все по-популярните решения на Apple и Android за Near-Field Communication (NFC), фактурите на потребителите се опростяват, поради това хората ги харесват и намират тези компании за лоялни.
Облачните услуги
Не е тайна, че цифровият пейзаж се движи бързо, но облакът е една константа. Облакът обаче е нещо повече от просто място за пребиваване на файловете ни; в ерата на Software as a Service (SaaS), там живее един продукт.
Ascendon е SaaS платформа, базирана на облака, предлагана от CSG. Ascendon намалява оперативните разходи, обединява и рационализира дигиталната екосистема на компанията, освобождавайки по този начин бюджета и ресурсите за да първите инициативи на клиентите, продуктовата иновация и може би най-важното, мащабът. Тя може да се интегрира със стари системи, позволявайки на по-традиционните комуникационни компании да се адаптират бързо и да предлагат нови услуги на клиентите в рамките на 90 дни или по-малко.
Автоматичен асистент
От Siri и Cortana до Alexa и Google Assistant, интелигентните говорители и дигиталните помощници са все по-често срещани в ежедневието и домакинствата. За някои те са част от семейството. Клиентите очакват да могат да откриват съдържание чрез гласов интерфейс. Това означава по-малко загубено време, без дистанционни управления и контролери, и повече време да се насладите на това което получавате.
Тази година, нещата които ще се случват на този пазар ще са много интересни. Apple ще представи своя HomePod, докато Google ще се опита да наложи свия Android Auto Assistant, но това не е всичко.
Вижте три иновации при смартфоните, които ще доминират и през 2018г.
Discussion about this post