На пресизявление, The New York Times съобщиха, че ще представят своя онлайн услуга за покупки и търговия до края на месеца. Услугата ще прилича много на Groupon, но ще бъде насочена към по-високата класа потребители, предаде Allthingsdigital.com.
Times Limited ще представлява портал, където ще бъдат публикувани различни оферти всеки ден, а членовете на сайта ще бъдат известявани по e-mail за новите предложения. The New York Times няма да срещнат първоначалните проблеми с популяризацията, които обикновено съпътстват новите продукти на пазара. Компанията има достатъчно много поддръжници и рекламодатели, заради широкия читателски кръг на изданието.
Дениз Уорън, директорът на рекламния отдел, сподели, че продуктите, които ще се предлагат в Times Limited ще се различават от тези на конкуренцията. По описанието в сайта се разбира, че офертите ще бъдат насочени към по-висшата класа в обществото- потребителите които без проблем могат да отделят от бюджета си за яхта, луксозна вечерна рокля или вечеря в ресторант от пет звезди.
Discussion about this post