Хитово приложение продължава да постига невероятни рекорди и да ангажира потребителите да прекарват повече време в своите профили. TikTok превърна споделянето на кратки видео клипове в бизнес за милиарди долари. Разработчиците от ByteDance могат да се похвалят с поредното невероятно постижение, което затвърждава популярността на TikTok.
Припомняме ви, че потребителската база на приложението надхвърли 1 млрд. души месечно още през 2021г. По всичко личи, че TikTok разширява значително своята аудитория не само сред тийнейджърите, но и сред другите възрастови категории. Aктуална информация на data.ai разкрива, че TikTok се превръща в първото приложение, което не е игра и генерира $10 млрд. във вътрешни покупки.
Важно е да уточним, че сумата обхваща приходите от App Store и Google Play, информира TechCrunch. Единствените заглавия с подобно постижение досега бяха игри като Candy Crush Saga, Honor of Kings, Monster Strike и Clash оf Clans.
Според информацията TikTok започва календарната година с около $6.2 млрд. приходи от приложения и добавя още $3.8 млрд. през следващите месеци. По този начин приложението регистрира стабилен ръст от 61%. Припомняме ви, че потребителите могат да купуват “Coins” – виртуалната валута използвана за изпращане на подаръци до авторите на съдържание.
Най-активни в покупките за американските потребителите, както и собствениците на iPhone на локалния китайски пазар.