Toshiba Europe GmbH празнува 25 години от създаването на първия в света лаптоп за масовия пазар – Toshiba T1100. За да отпразнува този забележителен момент в историята на компютрите, Toshiba задава тенденциите в бъдещето на мобилните компютри като анонсира три нови модела. Сред тях е най-лекият и тънък пълнофункционален лаптоп в Европа – 13” Android-базирано мобилно интернет устройство с Windows в ограничен тираж и с два екрана. Тази новина отбелязва ключов момент в постоянно нарастващия списък на Toshiba за „Първите в света”.
Сила в иновациите с 25 години опит
От пускането на пазара на първия в света лаптоп за масовия потребител Toshiba T1100 през април 1985 г., Toshiba остава истински новатор в разработването на мобилни компютри. „От тогава досега ние сме доказвали многократно нашия стремеж да постигнем лидерски позиции в технологиите, намаляването на размерите и повишаването на функционалността. Това е не само неизменна част от същността на Toshiba, но и от бъдещето на мобилните компютри”, заяви Алън Томпсън, Президент на Toshiba Europe GmbH. За изминалите 25 години, инженерите на Toshiba успешно прилагат своя професионален опит, за да създават водещи иновации при мобилните компютри с цел да отговорят на нуждите на потребителите: Toshiba е продала повече от 90 милиона лаптопа от 1985 г. досега. „В момента ние сме на път да достигнем до 100 милиона продадени лаптопи до края на тази година,” заяви още Алън Томпсън.
Разнообразието ще става още по-голямо
Това, което започна преди 25 години с едно ново устройство в нова категория, прерасна в разнообразен пазар, какъвто имаме днес. „Ние вярваме, че разнообразието е основополагащият елемент за постигането на широка популярност сред потребителите”, заяви Алън Томпсън. В унисон с тази тенденция и в отговор на много специфичните нужди на потребителите, Toshiba създаде три нови устройства. „Докато лаптопите с 15” или по-големи екрани ще останат основното устройство за създаване на съдържание, пазарът отваря големи възможности за иновативни, по-малки интелигентни устройства като например AC100 и двуекранния Libretto W100 Limited Edition,” добави Томпсън.
Отворени стандарти и партньорска екосистема
За да се увери, че всички устройства отговарят на променливите изисквания на пазара, Toshiba използва отворени стандарти и постоянно следи и оценява развитието на новите технологии. Освен това, компанията активно си сътрудничи с други компании лидери на технологичния пазар за създаването на „екосистеми” около техните продукти. Целта е да се позволи на потребителите да се наслаждават на неповторимо преживяване с оптималното съчетание от хардуер, софтуер, съдържание и услуги – независимо от това кои продукти избират или от начина, по който ги ползват.
Цялостна визия за нуждите на потребителите
Toshiba е прекарала последните 25 години развивайки това, което смята за „цялостна визия” за пазара на компютърни устройства както за бизнес потребителите, така и за крайните клиенти. Тъй като съдържанието става все по-достъпно в дигитален формат, хората все повече свикват с един „многоекранен свят” и с това да използват специални устройства във всяка ситуация.
В центъра на този свят стои лаптопът. Визията на Toshiba за света с множество екрани е създадена, за да даде възможност на хората по-лесно да споделят мултимедийно съдържание – да го прехвърлят между собствените си устройства, да го споделят с приятелите, семейството си, с колеги и в „облака” – докато едновременно синхронизират множеството устройства, които ползват в ежедневието си. „По повод 25-годишнината от първия лаптоп, ние в Toshiba искаме да потвърдим намерението си: да използваме целия си технологичен опит и иновации да сбъднем визията за света с много екрани и да осъществим голяма промяна в „дигиталния живот” на хората,“ добави още Алън Томпсън.
Discussion about this post