Twitter бързо внася повечето от своите Препоръчани продукти в приложенията си за iPhone, смартфоните с Android ОS и мобилната мрежа (m.twitter.com), информират Mashable. От компанията уведомиха, че обновяват приложенията си за iPhone и Android OS, така че да показват и Препоръчани профили, съобщава Mashable. Препоръчаните tweet-ове пък ще бъдат въведени през „следващите седмици“, съобщават от Twitter.
Някои от въпросните съобщения, които ще започнем да получаваме, може би ще ни препоръчват нещо, което вече следваме, предупреждават от Twitter. Те също така отбелязват, че когато потребителите скролват надолу по времевата си линия, препоръчаните tweet-ове ще ги последват. Потребителите шумно възнегодуваха, когато от компанията наложиха лентата Quick Bar през миналия март. Тя оставаше през цялото време най-горе на полето и показваше непрекъзнато въртящ се списък с приятели, включително и на спонсорите си. Досадната лента беше премахната само месец след поставянето си.
Новата версия на Препоръчаните съобщения за мобилните устройства обаче изглежда, че е най-приемливият от потребителите компромис. Все пак компанията печели от реклама, като през 2011 г. е генерирал а$139,5 милиона. Тази година рекламните приходи се очаква да нарастнат с 86,3% до $259,9 милиона.
Discussion about this post