Социалната мрежа продължава да предизвиква широк обществен интерес сред потребителите по цял свят. Смяната на името от Twitter на X бе съпътствана и от редица допълнителни ъпгрейди и промени в UI-а. Вероятно най-големият проблем, с който се сблъсква Илон Мъск като шеф на X e отлива на водещите рекламодатели.
Много компании се въздържат от маркетингови инвестиции в услугата, което има сериозно влияние върху приходите. Последните данни на Axios разкриват любопитни детайли за пазарната стойност на Тwitter/X малко над година след сделката. Припомняме ви, че новият шеф се съгласи да плати сума от $44 млрд., за да управлява микроблогинг платформата.
Данните потвърждават опасенията на анализаторите, тъй като услугата се е обезценила с около 71.5% през последните 12 месеца. Откритият конфликт на Илон Мъск с рекламодателите ще продължи да се отразява негативно на финансовото състояние на компанията.
Стойността на Twitter/X се свила с двуцифрени стойности през последните два месеца. Предстоят интересни събития, които ще очертаят в дългосрочен план бъдещето на услугата. Не бива да забравяме и премиерата на Threads приложението, което е създадено именно да отмъкне потребители от популярната платформа.
Ако не бъдат въведени драстични промени е много вероятно проблемите на X да се задълбочат допълнително в тримесечията до края на 2024г. Конкуренцията при социалните мрежи е много сериозна, което на свой ред ограничава възможностите за растеж на компанията.