iPhone остава предпочитания бранд в пазара на премиум смартфони. Флагманите с Android отчитат солидни продажби, но все още не са толкова популярни. Бизнес стратегията на Apple е изцяло насочена към четвъртото тримесечие на календарната година.
Премиера през този период гарантира рекордни продажби и превръща всеки смартфон на компанията в хит на пазара. Моделите от iPhone 16 Series няма да бъдат изключение.
Какво знаем за iPhone 16 Pro
Имаме високи очаквания за новия смартфон, тъй като iPhone 16 Pro се очертава като значителен ъпгрейд, в сравнение с iPhone 15 Pro. Потребителите ще се възползват от по-добра камера, по-мощен процесор, по-добър дисплей, както и по-дълъг живот на батерията. Актуализацията към iOS 18 допълнително ще оптимизира работата на устройството с нови функции и изкуствен интелект.
Високата производителност ще се гарантира от A17 Bionic процесора за безпрецедентна производителност и енергийна ефективност. Любителите на мобилна фотография ще могат да работят с нова 48МР основна камера. Този сензор предлага опция за запис на 8K видео, 4х оптично увеличение и по-добър нощен режим.
Какви цветове ще предложи iPhone 16 Pro
Хардуерните подобрения остават най-големия ъпгрейд в iPhone 16 Series. Дългоочакваният модел ще провокира потребителите и с атрактивни цветови конфигурации. Apple ще въведат любопитна промяна в промотирането на новите си смартфони. Компанията може да се откаже от Blue Titanium модела за сметка на нов нюанс, а именно Rose Titanium в iPhone 16 Pro и iPhone 16 Pro Max.
Припомняме ви, че iPhone 15 Pro и iPhone 15 Pro Max имат корпус от матово титаниево покритие и са налични в черен, бял, натурален цвят и по-тъмен нюанс на синьото. Гамата предизвика дискусии, тъй като е първата, която не включва златно покритие след iPhone X от 2018 г. Новият Rose цвят изглежда е титаниевата версия на златото.
Кога започват продажбите на смартфона
Голямото събитие, на което ще бъдат представени смартфоните ще е през есента. Премиерата ще е през септември. Реалните продажби на серията започват дни след това.