Проблеми със срочните договори, автоматичното им преподписване след изтичане на първоначалния период, както и невъзможността да бъдат прекратени лесно са най-често поставяните казуси от потребителите на телеком услуги. Това показват данните от отворилата днес врати временна приемна на Комисията за защита на потребителите (КЗП), Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), Комисията за защита на личните данни (КЗЛД) и трите мобилни оператора.
VIVACOM вече разреши този проблем за своите абонати, като от 1 март 2011 г., премахна условието срочните договори на абонатите й да се подновяват автоматично с нов срок при изтичане на първоначалния период. Новите условия важат както за бъдещите, така и за настоящите договори, сключени с тази клауза. След изтичането на срочния договор той автоматично се превръща в безсрочен.
Така компанията дава пример като първа въведе новите правила и очаква от другите оператори на пазара да въведат същите условия в най-кратък срок. Друг проблем, който потребителите поставят пред VIVACOM e този с преносимостта на номерата. До обяд жалбите подадени към телекома бяха общо 17. Във временната приемна, отворена по повод Световния ден на потребителя, всеки клиент може да получи консултация и помощ при разрешаването на телекомуникационни въпроси или проблеми, както и да получи съвети или съдействие по конкретни казуси. Тя се намира в сградата на КЗП на адрес пл. „Славейков” 4А, ет. 3 и ще продължи да работи до 16.00 днес.
Discussion about this post