YouTube предприема по-строги действия срещу приложенията за блокиране на реклами на мобилни устройства. Платформата за видео споделяне вече блокира достъпа до съдържание за потребители с такива приложения. Така от YouTube показват съобщения за грешка или прекомерно буфериране. Новата политика е част от по-мащабна кампания за борба със софтуера за блокиране на реклами в интернет.
Кампанията на YouTube срещу блокерите на реклами
Първите активни действия на YouTube срещу популярната категория приложения започна още преди няколко месеца. Противопоставянето е базирано на идеята, че рекламите са водещ източник на приходи за услугата, която е достъпна безплатно за потребителите.
Google изтъкват и необходимостта от осигуряване на средства за авторите на съдържание. Вече ви информирахме, че YouTube започват нова кампания срещу блокерите на реклами. По всичко личи, че компанията не планира да се отказва от своите дългосрочни намерения, информира AndroidAuthority.
Новите действия на Google в тази насока
Следващата стъпка на Google ще обхване и приложенията от трети страни за спиране на реклами, които нарушават правилата на YouTube. Така компанията задълбочава усилията да си да се справи със заглавия като AdGuard, които позволяват да гледате без досадните реклами.
Oчаквайте този метод вече да не е достъпен за пускане на съдържание от YouTube за популярните устройства. В следващите месеци потребителите трябва да очакват повече затруднения при работа с приложенията за спиране на реклами.
Мотивите на Google
Технологичният гигант продължава да твърди, че приложенията блокиращи рекламите са сериозен проблем за бизнеса им. Компанията изтъква невъзможността авторите да получат дивидент от разпространението на своите клипове. Рекламите в прoфилите ни предоставят ефективен начин милиарди хора по света да бъдат възнаградени в YouTube.
Не на последно място преминаването към YouTube Premium не само ще премахне рекламите, но и предлага допълнителни екстри. Ако не сте склонни да плащате очаквайте да възникнат затруднения при работа с приложения за спиране на реклами в услугата. Основен приоритет в новата кампания са смартфоните, които генерират все по-голям трафик.