Yahoo започва дългоочакваната промяна в организацията си, става ясно от думите на изпълнителния директор на компанията Скот Томпсън. От 1 май Yahoo ще бъде разделена на три сектора – потребителски, регионален и технологичен, и трите поддържани от установените корпоративни екипи на компанията, съобщава CNet. Целта на промяната е активността да бъде насочена към клиентите, а не към служителите, коментира Томпсън.
„Време е за Yahoo да се придвижи напред, при това – бързо“ – казва Скот Томпсън. „На всички, работещи в компанията трябва да им бъде ясно, че правим всичко за клиентите си, не за нас самите. За да надделеем в бизнеса, всеки от нас трябва да поставя на първо място клиента.“
Съобщението за реорганизацията на Yahoo идва броени дни след като беше обявено предстоящото съкращаване на 2000 служители. От Yahoo твърдят, че двете големи предстоящи стъпки ще я превърнат в по-малка, гъвкава, иновативна и по-добре оборудвана компания с по-големи печалби. Официалното съобщение за реорганизацията все още предстои да бъде направено, но акциите ѝ вече леко спаднаха заради новината.
Discussion about this post