Yahoo планират да разработят нова технология, която да позволи на компанията да представи собствена онлайн търсачка. За целта от компанията вече работят на два интересни проекта с кодовите имена „Fast Break” и „Curveball”, в които са ангажирани някои от най-високопоставените и служители. Сред тях са Лари Ман-вицепрезидент на Search Products дивизията, Aдам Кахан, който ръководи Mobile and Emerging Products отдела, а също Джей Роситер, който е вицепрезидент на Platforms подразделението на Yahoo, предаде PCWorld.
Припомняме ви, че през 2009г. компанията обяви, че е сключила партньорство с Microsoft съгласно, което тя ще използва нейната търсачка Bing в официалната си страница. Интересното е, че според последните финансови резултати Yahoo генерира около 31% от всичките си приходи именно от това споразумение. Сделката им, обаче изтича на 1 април и по всичко личи, че компанията иска да представи собствен търсещ алгоритъм, който да сложи край на партньорството с Microsoft.
Именно заради това в момента най-високопоставените служители на Yahoo работят над „Fast Break” и „Curveball”, тъй като разполагат само с няколко месеца, за да са готови с финалния продукт. Търсачката ще показва на потребителите резултати, които са базирани на това, от какво са се интересували досега в профилите си, но също така ще използва и нова рекламна технология. Премиерата на този интересен продукт ще изправи Yahoo в директна конкуренция с Google и Microsoft, които доминират тази ниша и ще е любопитно да видим как компанията планира да постигне успех с новия си проект.
Discussion about this post