Преди eBay да се превърне в толкова влиятелен сайт за електронна търговия, той бе просто място, където се събираха колекционери, готови да разменят един с друг различни предмети. Същата идея стои и в основата на услугата Yardsellr, която обаче се кани да оперира върху една много по-мощна платформа, а именно Facebook,
FastCompany.com обясняват точно как работи въпросната услуга. Когато влезете в сайта на Yardsellr, можете да “харесвате” опредени стоки. Когато се появи продавач, който има подобни продукти или предмети за продажба, името и онлайн адресът му ще се появяват в обновленията ви в социалната мрежа. Така, без да посещавате сайта им, Yardsellr ще ви информират за сделки, които биха привлекли вниманието ви.
Услугата стартира в началото на годината и оттогава в нея са се регистрирали над 1,5млн. души. Според компанията новите членове нарастват с 20хил. всеки ден. Най-търсените категории в сайта са бижута, китари, колекционерски издания на Star Wars и т.н. Yardsellr твърдят, че не използват реклама, която да привлече хора с намерението да си купят нещо, а че те вдъхновяват това намерение с фокуса си върху желанията на клиентите.
Discussion about this post