Популярната услуга генерира невероятен трафик, като всеки ден гледаме еквивалента на милиони часове видео в своите профили. Google предизвикаха широка вълна от недоволство с кампанията срещу блокерите на реклами. Въпреки негативните коментари YouTube ще продължи да затруднява използването на подобен софтуер.
Това е част от стратегията да се печелят повече приходи от абонаментите към премиум акаунти. Поредният опит на Google да ни накарат да обмислим подобен вариант е свързана с бутона за пропускане на реклами в профилите ни в YouTube. Някои потребители вече се оплакаха, че неговата форма е драстично по-малка от обикновено, което е досадно нововъведение.
По този начин е по-трудно да премахнат рекламните съобщения на екрана с бутона Skip в потребителските профили. От AndroidPolice ни информират още, символа има елипсовидна форма е приблизително две трети по-малък от предходния бутон. Прави впечатление и полупрозрачния фон, който го слива с видеото, което гледате.
Визията му е идентична от приложенията за смартфони и от уеб версията на YouTube. Трябва да уточним още, че досега бутона включваше текст Skip Ads, но новия символ премахва думата “Ads”. Разпространението на ъпдейтва обхваща различни региони по цял свят и вероятно скоро ще достигне до всички потребители.
Монетизирането на видео услугата изглежда ще се превърне в приоритет за Google през 2024г.