Aко искате да изгледате конкретно видео или да откриете друго подобно съдържание в интернет е много вероятно да използвате за тази цел YouTube. Видео платформата предлага разнообразна колекция от клипове и неслучайно е лидер в този сегмент. Сега шефката на тази дивизия в YouTube разкри, че в момента над 1.8 млн. активни потребители използват услугата. Сюзън Войчички също така определи спонсорираното авторско съдържание като бъдещето на YouТube и това перо в бюджета ще продължи да ангажира най-много финансови инвестиции
Концепцията на YouTube е да се превърне в предпочитана платформа за достъп до ексклузивно съдържание на знаменитостите. Именно заради това Google ще осигурят сериозно финансиране на най-гледаните канали в услугата, включително и тези на популярни актьори и певци. YouTube също така ще отделят средства да отразяват публични събития, които да им позволят да достигнат до по-голяма аудитория. В момента се работи и над идеята как да се отразява предстоящото Световно първенство по футбол в Русия, което започва през юни, предаде Variety.
Сюзън Войчички допълни, че Google са одобрили нова финансова рамка, която предвижда екипа, преглеждащ съдържанието в YouTube да достигне до 10 хил. човека до края на годината. Допълнителни алгоритми с изкуствен интелект на свой ред допринасят за качеството на видео клиповете, които виждаме в профилите си. Всички тези мерки са сигурна гаранция, че вече ще виждаме повече атрактивни клипове свързани с теми, които харесваме в YouTube вместо такива, които не съвпадат с интересите ни или показват неподходящо съдържание.
Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които можете да тествате на Android телефона си
Discussion about this post