Интернет позволява само с няколко кликвания да се свързваме с хора по цял свят, но също да комуникираме и да споделяме атрактивно съдържание, както никого досега. Огромното количество информация, до което имаме достъп всеки ден дължим предимно на услуги като YouTube, Facebook, Vimeo, Twitter и др. Модерните източници на информация, обаче поставят въпроси свързани с интелектуалната собственост на съдържанието в интернет, съобщава Engadget.
Google разкриха повече данни за мерките, които са предприели, за да гарантират, че авторските права на създателите на видео в YouTube са напълно защитени. Основният им инструмент е онлайн платформата Content ID, която гарантира, че всеки автор ще генерира приходи от разпространение на съдържанието им в YouTube. От Google сега потвърдиха, че са платили над $3 млрд., за да уредят въпросите с интелектуалната собственост през 2018г.
Това не е единственият разход свързан с лицензите на YouTube, тъй като Google са изплатили на музикалната индустрия допълнителни $1.8 oт рекламни приходи в периода между октомври 2017 и септември 2018г. Технологичният гигант досега е инвестирал приблизително $100 млн. за създаване и поддръжка на Content ID и ще продължи да подобрява възможностите ѝ. Всички тези цифри за доказателство за усилията на Google да защитата правата на потребителите си.
Discussion about this post