YouTube продължава да интегрира нови функции, за да се конкурира с популярността на алтернативни платформи. Внушителната популярност на TikTok е само подходящ пример за тези процеси. Потребителите вече имат достъп до специална секция за кратки видео клипове, с което Googlе oпитват да отвлекат вниманието ни от хитовото приложение.
Snapchat се радва на голяма популярност, особено сред най-младата аудитория. Именно заради това вече можем да публикуваме истории в YouTube, които изчезват след определен период от време. Всъщност тази функция бе представена още преди шест години, като първоначално се казваше Reels.
Благодарение на нея aвторите на съдържание разполагат с изцяло нов начин за взаимодействие със своята аудитория. YouTube Stories е подходящ начин да предоставят нови публикации и да поддържат интереса им активен. По всичко личи, че този формат вече не е толкова популярен, както преди няколко години.
Именно заради това Google обявиха, че ще сложат официално край на YouTube Stories. Това ще се случи на 26 юни, съобщава TheVerge. След тази дата потребителите вече няма да могат да публикуват нови истории. Настоящите публикации ще бъдат изтрити след седем дни.
Вместо това компанията подканва аудиторията да премине към Community Posts и YouTube Shorts, за да промотират своето съдържание.