Потребителите гледат еквивалента на милиони часове видео в YouTube всеки ден от своите устройства. Рекламите в платформата определено са най-досадната част от изживяването. Google използват различни формати, за да монетизират невероятния трафик, който генерира YouTube.
Компанията опитва агресивно да промотира премиум версията на услугата, която премахва досадните реклами и включва допълнителни екстри. Ако нямате подобен акаунт и не планирате ъпгрейд към YouTube Premium е добре да знаете за нова функционалност. От Google вече са започнали да експериментират с интеграцията на по-малък бутон за пропускане на реклами, информира SearchEngineLand.
Въвеждането на подобен елемент в интерфейса на YouTube ще затрудни спирането на досадното съдържание и вероятно ще ни накара да гледаме по-дълго рекламите. Променената визия на “Skip Ads” ще го направи още по-трудно откриваем от потребителите. Освен по-малкият размер самият бутон вече ще има елипсовидна форма.
Това не е изненада, тъй кaто продуктите на Google възприемат тази визия или отличителните им символи изглеждат като заоблен правоъгълник. Тестовете на компанията все още обхващат малък брой потребители и няма информация кога да очакваме масовото разпространение на новата функция.