Видео платформата обещава дълги часове забавление с внушителната колекция от съдържание, която предлага на потребителите. YouTube задават тенденциите в в разпространението на онлайн видео и генерира впечатляващ трафик на всички устройства. Все по-често се логваме в своите профили от смартфоните, но приложението е оптимизирано още за настолни компютри и дори смарт телевизори.
Tова е подходящо да се забавлявате с любимото съдържание на по-големите им екрани. Все повече хора гледат филми, музикални клипове и документални поредици в YouTube на телевизорите. Последните ъпдейти на Google също са фокусирани към поддръжката за най-големите устройства.
Стриймването на видео на TV вече ще е свързано с показването на по-дълги реклами, информира AndroidAuthority. Още по-неприятното е, че няма да може да ги пропускаме. Данните бяха потвърдени по време на Brandcast събитието. За в бъдеще YouTube ще започнат да показват 30-секундни рекламни клипове, без опция за Skip-ване.
Платформата категоризира тези видео клипове под шапката на т.нар. “YouTube Select” категория. Така вместо две последователни реклами от 15 секунди ще виждаме една, но с продължителност 30 секунди без възможност за спиране. Компанията твърди, че YouTube Select вече осигурява над 70% от импресиите на телевизионния екран.
УоuTube също така ще възпроизвежда реклами и когато паузирате видео клип. Ако искате да спрете новите реклами трябва да имате абонамент към YouTube Premium.