Google активно опитват да убедят повече хора да използват премиум версията на видео услугата. Компанията дори предприе мащабна кампания срещу блокерите за реклами като част от своята стратегия. Постоянните ъпдейти с нови функционалности са важно средство за популяризиране на YouTube Premium сред потребителите в световен мащаб.
Новото предложение на компанията се казва Playables. Както името загатва това е нова секция за игри. Собствениците на премиум акаунти ще могат да се забавляват с любими аркадни заглавия без да се налага да изтеглят външен софтуер. След като ъпдейтнете към новата версия ще виждате Playables раздела в приложението, информира GizmoChina.
Съдържанието е разделено в два основни таба, а именно Home и Browse. Първият от тях показва списъка с игри, които вече сте пускали в своя акаунт. Google ще показват и списък с популярни заглавия сред другите потребителите на YouTube, които бихте могли да харесате. В същото време Browse секцията ще показва дълъг списък от налични игри. Настоящият им брой е 37, но ще продължи да се увеличава.
Най-голямото предимство на Playables е, че не изисква изтегляне на външен софтуер, като игрите могат да се стартирате директно във вашия профил. Сред някои от класическите предложения са Brain Out, Daily Solitaire, The Daily Crossword, 8 Ball Billiards Classic, Аngry Birds Showdown и др.