„Интернет на нещата“ е концепция, набираща голяма популярност в индустрията благодарение на невероятната подкрепа, която оказват почти всички големи производители в технологичния сектор. Всъщност под това име се крие идеята не само мобилните устройства и компютрите, но също електрическите уреди в домовете ни като прахосмукачки и фризери, телевизори, Wi-Fi рутери да са свързани към интернет и така непрестанно да комуникират помежду си. Samsung обръщат специално внимание на „Интернет на нещата“ и сега разкриха плановете си как на свой ред да допринесат за популяризирането ѝ сред потребителите, информира Digitimes.
Корейският производител потвърди, че възнамерява да включи поддръжка за тази концепция на 90% от своите ултратънки LCD телевизори и мобилни устройства в следващите две години. Данните за това бяха потвърдени лично от президента на Solution Business подразделението, Гари Ву, който допълни, че до 2020г. тази стойност ще бъде увеличена до 100%. Прогнозите на анализаторите предвиждат още до края на 2016г. на пазара да се продават над 6.4 млрд. устройства, които са оптимизирани за „Интернет на нещата“, което е почти колкото световното население.
Компанията разработва и няколко нови Business To Business (B2B) решения, с които да привлече вниманието на корпоративните потребители и ще фокусира вниманието си към сфери като транспорт, хотелиерство, търговия, бизнес и образование. Именно така Samsung смятат да ги промотират в глобален мащаб и също така ще инвестират внушителна сума, за да направят „Интернет на нещата“ в ключов компонент от своя бизнес. Агресивното навлизане на корейския гигант в този пазарен сегмент е сигурна гаранция, че това ще допринесе за масовото навлизане на все повече джаджи, които са свързани към интернет, независимо от предназначението му.
Discussion about this post