Мобилните устройства отдавна не са просто каприз на модерното време. Повечето хора вече оценяват ползата от мобилността за бизнеса, а има и такива, които са осъзнали, че бъдещето на успешния бизнес лежи в създаването и предлагането на мобилно приложение на компанията.
Въпреки възхода на мобилния трафик, едва 28 на сто от фирмите имат свое мобилно приложение. Очевидно собствениците на компании все още не могат да осъзнаят необходимостта от това клиентите им да могат да ги намират и ползват услугите им от мобилните си устройства.
От CIO изтъкват причини бизнесът да инвестира в мобилни приложения. Според анализаторите от медията компаниите трябва да се съобразят с тенденцията и всеки собственик на бизнес да разбере и оцени необходимостта от мобилно приложение.
1. Хората прекарват повече време на мобилните си устройства отколкото пред компютъра
Може да се изненадате да чуете, но собствениците на мобилни джаджи прекарват 89 % от времето си в сърфиране и ползване на различни приложения именно от смартфона си. Това възлиза на 29,5 часа за мъжете всеки месец и почти 31часа за жените. Това трябва да е достатъчно, за да ви учуди защо толкова много фирми имат оптимизирани мобилни уеб сайтове, но дори не смятат за необходимо да обмислят варианта за създаване на свое бизнес приложение. Ако не разполагате с такова приложение, хората просто няма да си взаимодействат с вашата компания, когато те ползват своите смартфони. 85 % от хората в Обединеното кралство, САЩ, Германия, Франция, Индия и Япония предпочитат мобилните приложения пред мобилните сайтове, защото те са по-отзивчиви и по-удобни за ползване.
2. Приложенията ви помагат да изградите взаимоотношения с клиентите си и лоялност към марката си
Мобилните потребители често посещават един сайт и никога повече не се връщат на него. Когато обаче те правят усилие, за да изтеглят вашето приложение те вече се ангажират с вашата марка. Можете да се възползвате от този ангажимент и да разгърнете истинска лоялна връзка. Предложете един лесен начин за потребителите да споделят своето мнение относно приложението, вашия бизнес, и опита да си взаимодействат с вашата фирма. Изслушването на интересите и предпочитанията на хората дава ценен поглед върху това, което правите и какво трябва още да направите, за да имате успех. Изпращането на целенасочено, персонифицирано съобщение на вашите потребители чрез приложението ще ги накара да се почувстват специални и това ще се отрази добре не само на имиджа на фирмата ви.
3. Това ще ви даде предимство пред конкуренцията
Както вече споменахме, повече от седем от всеки десет фирми не разполагат с мобилно приложение. Ако вие създадете свое фирмено приложение ще успеете да предложите на хората нещо, което вашите конкуренти не им предлагат. Ако разграничите своя бизнес от останалите фирми в сектора това ще е един от най-ефективните начини да задминете вашите конкуренти. Освен това създаването на фирмено приложение е един чудесен начин да се наложите сред по-младите потребители.
Discussion about this post