Google полагат много усилия, за да откриват подозрителни онлайн реклами, които пренасочват към зловредните уеб сайтове или разпространяват спам съобщения, като изминалата година е била най-успешната в това отношение за компанията досега. Технологичният гигант публикува интересен доклад, в който разкрива, че е блокирал почти 800 млн. подобни съобщения, предлагащи ефективни методи за отслабване, промоции за различни лекарства и други реклами, които се отварят в изскачащи прозорци. Oсновната причина за успеха на Google с това досадно явление в интернет е свързан с все по-усъвършенстваните алгоритми на компанията, позволяващи да ги открива много по-бързо, предаде Mashable.
Официалните данни на компанията разкриват, че тя е блокирала над 780 млн. „лоши“ реклами през последната година и уточни, че ако отделите една секунда за всяка от тях ще са необходими цели 25 години, за да ги видите всичките. Софтуерните инженери на Google тестват и нови инструменти, с които да предпазват потребителите от зловредните маркетингови съобщения, които ни дебнат в интернет. Лошите реклами могат да развалят изцяло сърфирането ви в интернет, като освен това могат да изложат на риск личните ви данни и това е проблем, който се възприема много сериозно от компанията.
Именно заради това тя влага много усилия и финансови средства, за да се бори максимално ефективно с него и с всяка изминала година отчита все по-успешни резултати. За сравнение през 2014г. Google е блокирала с 50% по-малко зловредни реклами от миналата година, като техния брой тогава е 524 млн. и респективно 350 млн. и 220 млн. през 2013г. и 2012г. В допълнение към тях компанията е затворила 7000 уеб сайта за „фишинг“ на лични данни, около 10 хил. страници и 18 хил. акаунта за продаване на фалшиви стоки и е премахнала реклами от над 25 хил. мобилни приложения, които нарушават правилата за поверителност на Google.
Вижте колко пари плаща Google на Apple, за да бъде основна търсачка в iOS
Discussion about this post