Вашият iPhone, iPad или iPod touch нямат връзка с Apple App Store? Отваряте App Store в iOS, но не се показват никакви приложения? Не знаете какво да правите? Спокойно! Липсата на достъп до App Store е проблем, който често тормози потребителите, но за него има решение. За какво точно става дума?
Много собственици на iOS устройства се оплакват, че от време на време, без видима причина, когато отварят App Store приложението не се случва нищо. Вместо да виждат наличните приложения, виждат само „Loading …“ и нищо не се случва.
Това може да бъде изключително разочароващо, но за щастие липсата на достъп до App Store не е неразрешим проблем и има какво да направите по въпроса. Вижте съветите на CNet за това какво да направим ако нямаме достъп до Apple App Store.
Кликнете тук, за да разберете какво трябва да знаете когато купувате употребяван iPhone. Може би ще ви бъде интересно да видите с кои 8 функции, Android продължава да превъзхожда iOS.
1. Проверете връзката си
За целта погледнете в горния ляв ъгъл на дисплея. Ако сте свързани с 3G или 4G то може би има проблем с мрежата. За разлика от уеб-страницата, приложението App Store, по-дълго време ще продължи да се опитва да получи достъп до сайта, преди да ви даде съобщение за грешка, така че се опитайте да се преместите на по-добро място, за да получите по-добра връзка.
2. Проверете Wi-Fi
Ако сте свързани към Wi-Fi мрежа се опитайте да се доближите до рутера. Ако използвате обществена Wi-Fi мрежа се опитайте да я изключите (използвайте Control Centre> Wi-Fi) и се опитайте да използвате мобилната мрежа вместо това.
3. Затворете и повторно отворете App Store
Ако сте сигурни, че вашата връзка работи добре, по-добре рестартирайте App Store приложението.
4. Нулирайте информацията за паролата в App Store и я запишете след това отново
Ако все още не можете да отворите приложението, последвайте тези стъпки:
– Натиснете ‘Settings’.
– Натиснете ‘iTunes & App Store’.
– Натиснете ‘Apple ID > Sign Out’.
– Натиснете ‘Apple ID’ и въведете Apple ID (обикновено това е вашия iCloud.com имейл адрес).
– Натиснете ‘Password’ и въведете паролата за Apple ID.
– Натиснете ‘Sign In’.
– Сега натиснете бутона ‘Home’ и докоснете ‘App Store’, за да отворите приложението. Би трябвало всичко да е нормално вече и да можете отново да сваляте приложения.
Discussion about this post