Аpple предлагат различни начини, с които да получим парите си обратнo, ако сме купили грешно приложение от App Store. В случая става въпрос за игри, филми, телевизионни шоута, електронни книги или музикални албуми. За целта трябва да подадете сигнал за проблем до компанията.
Потребителите, които живеят на територията на ЕС разполагат с възможността да го направят до 14 дни след като са извършили съответната покупка в App Store или iTunes. Eто и какви стъпки да следвате, ако сте се озовали в тази досадна ситуация, предаде DigitalTrends.
1. Oтворете email приложението на смартфона и въведете в търсачката Apple Invoice. Aко си спомняте точната дата на покупката по-лесно ще откриете съответния имейл в пощата си. В противен случай ще трябва да разгледате всички съобщения, докато не намерите това, което ви трябва.
2. Изберете опцията Report a Problem от email приложението.
3. Логнете се в уеб сайта на Apple със своето Apple ID.
4. Aко използвате система за двуфакторна автентикация трябва да въведете и своя Apple ID Verification Code.
5. Oт падащото меню изберете Choose the Problem и въведете детайли за проблема, който искате. Изберете Submit.
Вижте лесен трик позволява да си върнете парите, ако сте купили грешно приложение в Google Play
Discussion about this post