Първата информация за новия стандарт DirectX 12 се появи в края на 2013г., като сега най-накрая разбираме какви подобрения да очакваме в него. Данните разкриват, че неговата официална премиера ще се реализира заедно с премиерата на дългоочаваното представяне на Windows 10. Предстоящата версия на популярния формат ще предложи подобрения свързани със скоростта и латентността, в сравнение със своя предшественик, предаде TomsHardware.
Най-интересната характеристика е свързана с т.нар. „Explicit Asynchronous Multi GPU”, позволяваща да се възполва едновремнно от всички графични ресурси в дадена машина. Новият стандарт също така е базиран на подобрен алгоритъм за обработване на кадрите, който се казва Split Frame Rendering (SFR), с който разработчиците да оптимизират неговата работа. DirectX 12 също така ще консумира осезаемо по-малко енергия, което ще подобри живота на батерията на джаджите, които го използват.
Другото важно предимство на формата е, че неговия интерфейс ще е максимално опростен, което ще улесни значително работата на разработчиците с него. Ще трябва да се въоръжим с още малко търпение преди да разберем какви други подобрения ни очакват в DirectX 12. Премиерата му на пазара, обаче при всички положения ще доведе до навлизането на още по-атрактивни и функционални джаджи на пазара.
Discussion about this post