Всеки се опитва да реши проблемите, които имейл услугите създават. Потребителите не спират да се усъвършенстват, а в тази насока знанията за това какъв е бизнес етикета при писането на имейли е от изключително значение за успех.
Някои програмисти дори работят усилено, за да създадат полезно имейл приложение, което да е в помощ на потребителите. Без значение какво устройство използвате със сигурност изпитвате нужда от помощ и съвет как ефективно да управлявате имейлите си.
Така че независимо дали получавате стотици имейли на ден или просто общувате само с няколко приятели и колеги, трябва да знаете как вие да контролирате ситуацията, а не тя вас.
Затова сигурно ще ви е интересно да научите информацията на анализаторите от CIO, които ни предлагат списък с 5 инструмента за писане на по-добри имейли. Ето кои са те:
1. MailMentor
MailMentor е безплатен инструмент, който може да направи вашите имейли много по-приятни за четене и разбиране от този, който ще ги получи. Поставете вашия имейл в полето и инструмента ще ви даде препоръки, както и информация за това колко време е нужно за прочитането на имейла и нивото на четене.
2. Markdown Here
Markdown Here е безплатно разширение за уеб браузърите Chrome, Firefox, Safari и Opera и приложенията за електронна поща Thunderbird и Postbox. То е чудесен избор за всеки, който не харесва да пилее времето си в използването на различни бутони за форматиране докато пише имейли.
3. Gorgias
Gorgias ви спестява време като ви дава възможност да създавате свои собствени откъси и шаблони. Инструментът работи с Gmail, Outlook.com и Yahoo и е създаден като безплатно разширение за Chrome.
4. Grammarly
Ако не искате в имейлите ви да има правописни и граматични грешки, доверете се на Grammarly. Grammarly е разширение за Chrome.
5. TL;DR Email
TL;DR Email взема първите думи от всяка входяща поща и ги превръща в един пост, така че с този инструмент можете да прочетете имейлите си толкова бързо, колкото можете да прочетете и Facebook статусите си.
Discussion about this post