TikTok превърна споделянето на кратки видео клипове в бизнес за милиарди долари. Хитово приложение продължава да постига невероятни рекорди и да ангажира потребителите да прекарват повече време в своите профили. Нарастващата популярност на TikTok разширява агресивно влиянието му и в други възрастови групи освен тийнейджърите, които са традиционната аудитория.
Монетизирането на съдържанието остава водещ приоритет за разработчиците на популярното приложение. Авторите и инфлуенсърите вече разполагат с достъп до инструменти, с които да ангажират максимално своята аудитория. TikTok не крият своите амбициозни планове за пазаруването онлайн и ще ни позволят да купуваме стоки директно от видео клиповете.
От ByteDance искат да превърнат платформата и в мощност средство за генериране на приходи от електронна търговия. Прогнозите посочват, че приложението може да отчете приходи от $17.5 млрд. от продажба на продукти през тази календарна година само на територията на САЩ, съобщава AndroidHeadlines.
В дългосрочен план TikTok искат да е по-сериозен конкурент на Amazon и вече тестват нов интерфейс, който ще улесни навигацията и пазаруването директно от клиповете. Новата функция също така ще може да анализира обекти в клиповете и да ги идентифицира. След това алгоритмите ще намерят и подходяща връзка, която позволява да купите съответния продукт.
Тестовете едва ли ще продължат дълго и в следващите месеци можем да очакваме функцията за пазаруване в TikTok да достигне до всички потребители.