Според проучване на MTV, потребителите често губят интерес към новите си приложения много бързо след първоначалната им инсталация. Съществува, обаче и обратния случай. От всички участващи млади потребители, цели 83% са споделили, че са зависими от някое свое приложение в смартфона си, предаде AllthingsDigital.com.
MTV помолиха 1300 младежи за участие в проучването и с изненада установиха, че голяма част от потребителите сравняват употребата на дадено приложение с лекарства с наркотично действие. Половината от участниците са заявили, че биха отказали кафето, но не биха престанали да играят любимата си игра върху смартфона.
Друга част от проучването изследва влиянието на приложенията върху самите потребители. 90% от интервюираните са споделили, че любимата програма или игра е в състояние да ги разсмее по всяко време, независимо от ситуацията. Други 75% обичат приложенията, защото ги успокояват, а 77% ги използват, заради техните спомагателни функции. Всички участници са на мнение, че приложенията правят живота по-добър.
Discussion about this post