Динамичните събития около Twitter през последните седмици накараха много хора да преминат към алтернативни платформи. Рекламодателите също временно преустановиха своята активност, изчаквайки следващите стъпки на Илон Мъск. Доста потребители вече изпробваха възможностите на Mastodon. Услугата продължава да се радва на голяма популярност в световен мащаб.
Hive Social е името на друга алтернативна платформа, която предлага сходно изживяване с Twittеr. Потребителската база на услугата се увеличи драстично през ноември, което се дължи в голяма степен на вълната от недоволни потребители. Всъщност Hive Social e достъпна повече от три години, но едва сега приковава по-широк обществен интерес.
Това е социална платформа, която е предназначена за мобилните устройства. Потребителите също могат да ъплоудват съобщения, клипове, анкети и мултимедия в хронологичен фийд. Разработчиците на Hive Social опитват да предоставят същото преживяване, но без алгоритмите за препоръки и таргетиране на Twitter.
По този начин публикациите във вашата емисия следват изцяло хронологична последователност. Тази особеност очертава най-голямата разлика между Hive Social и Twitter, съобщава DigitalTrends. Алтернативната платформа не изисква премиум абонамент, нито верификация.
Hive Social не поддържа и опция да се плати за увеличаване на посещаемостта на публикациите. Така услугата се различава от Twitter и социалнитe мрежи, които анализират индивидуалните интереси и дневния график за приоритизиране на съдържание.
Взаимодействието с публикациите включва препращането им към собствения фийд, харесване с Like бутон и опция за запис за четене по-късно. Персонализацията на Hive профила включва много цветни теми, профилна и Cover снимки, както и да изберат песен да се зарежда при логване в акаунта.