Популярното твърдение, че можеш да познаеш човека по нещата, които носи в чантата си е на път да еволюира в технологичния си етап. Сега, можеш да разбереш характера на един човек, дори и от приложенията, които използва в телефона си. Според проучване на Nokia връзката между потребителите и смартфоните им се е променила драстично, като последните заемат все по-голяма част от живота ни.
Само в Южна Африка 65% са посочили, че приложенията им помагат в домакинството (около 50% от всички приложения, които използват), по време на път (13%) и на служебното място (20%). Тези цифри предполагат, че приложенията са се превърнали във важни инструменти в ежедневието на хората. Според това, какви приложения използват MeMeBurn.com класифицира потребителите в няколко направления.
Eнтусиасти
Те са енергични и комуникативни. Желаят да познават всяко ново модерно приложение. Те са любопитни, спонтанни, харесват интригуващите ситуации и забавленията. Те обикновено теглят всякакъв вид приложения, които непрекъснато използват. Ентусиастите рядко са без смартфона си, като могат дори да си легнат с него.
Ексцентриците
Те са работохолици, енергични и продуктивни. Обикновено имат огромен списък с контакти и знаят всичко за последните технологии на пазара. Обичат да пресмятат и управляват всякакъв тип информация, като използват максималното, от това което приложението може да им предложи. Много често смартфона за един ексцентрик е цял компютър в по-малки размери. Те изтеглят приложения от време на време, но ги използват често в работата си.
Активните
Тези потребители са любители на външната среда и активния живот. Те са здраво стъпили на земята и обичат да се ровят в техническата страна на нещата. Имат много приятели, с които споделят преживяванията си и любовта си към приключенията. Обикновено са много продуктивни, което личи в приложенията, които използват. Повечето от тези приложения са такива, ориентирани към здравословния живот, социалните среди и пътешествията.
Създателите
Това е групата на креативните и идейните потребители. Сами или в отбор, те често кипят от идеи, които в социална среда ги карат да изпъкнат сред останалите. Тъй като са оратори по природа, те не просто ще се задоволят с креативните възможности на смартфона си, а ще търсят начин да ги споделят в социална мрежа. Те са готови да изтеглят всяко ново приложение, а художественият им дух често си личи и в самия корпус на телефона, който е украсен или оцветен в подобаващ весел цвят.
Контактните личности
Това са хората, които непрекъснато търсят начин за връзка с останалия свят. Те са отворени за нови запознанства, уверени и любопитни. Контактните личности обръщат голямо внимание на акаунтите си в социалните мрежи и обикновено имат множество различни забавни приложения на смартфоните си. Те, не толкова използват самите приложения, колкото ги съхраняват, защото могат да влязат в употреба на някой друг. Обикновено изтеглят само безплатни предложения от онлайн магазините за софтуер.
Учениците
Те са чувствителни, добронамерени и независими. Учениците са любопитни и умни, обикновено имат широк кръг от приятели и точно определени интереси. Заинтересовани са от новите приложения, но при такъв голям избор на пазара, нямат идея откъде да започнат. Те имат срамежлив вид, но и потенциал да се развият като някои от вече изброените групи.
Discussion about this post