Интересът към Foursquare запазва равномерния си ръст. Очаква се до дни услугата да отбележи своя 7-милионен потребител, съобщава TechCrunch.
Противно на първоначалните прогнози ръстът на Foursquare остава неповлиян от конкуренцията на Facebook и неговата локализационна услуга. Дори напротив, Foursquare започва все по-бързо да трупа нови потребители. В началото на декември 2010г. компанията отбеляза 5 млн. регистрации.
Месец и половина по-късно достигна 6 млн., а сега за малко над месец ще реализира 7 млн. потребители. 60% от потребителите на услугата са от САЩ, докато останалите 40% са от всички други държави по света. Според статистиката на Foursquare типичният потребител се регистрира в системата поне 3-4 пъти на ден. Интересът към нея се увеличава с представянето на нови функции като добавяне и споделяне на снимки и виртуални събития, които могат да бъдат „чекнати“ от всички потребители, че гледат едно и също предаване например.
Discussion about this post