Не е тайна за никого, че основният източник на приходи за Google от най-популярната видео платформа в интернет са рекламите и неслучайно компанията постоянно търси ефективни начини как да увеличи печалбата си от онлайн маркетинг. Според последните данни компанията вече е стартирала тестове с изцяло нов продукт, който се казва Shopping Ads като идеята му е да позволи на потребителите да пазаруват директно от прозореца, в който са отворили дадено видео. Партньорите на Google ще разполагат с възможността да си купуват реклами показвани директно в самите видео материали в YouTube, които пренасочват към уеб сайта на съответния продукт, предаде BusinessInsider.
Досега те можеха единствено да добавят описание на съответната стока в клиповете, които са ъплоудвани от тях във видео платформата, но с премиерата на Shopping Ads тази ситуация ще се промени. За в бъдеще маркетинговите компании ще могат да си купуват реклами, които след това се появяват в профилите на потребителите, независимо какво видео гледат и кой го е качил в YouTube. Aко често отваряте клипoве с ревюта на продукти ще започнете да виждате малка „I“ икона в горния десен ъгъл, а кликването върху нея ще ви покаже списък с неща, които вероятно бихте харесали на базата на историята ви на сърфиране.
Компанията също така разкри, че в момента има над 1 млн. подобни канала в YouTube като тяхната гледаемост се е увеличила с приблизително 40% през последната година, а Shopping Ads ще позволи на Google да се възползват максимално от тази тенденция. В момента новата рекламна платформа се намира във финален етап на тестове, които ще продължат до края на есента, като в следващите месеци тя ще е достъпна за всички брандове и потребители. При всички положения можем да кажем, че Shopping Ads е поредното доказателство колко важни за интеренет компаниите са рекламите и тяхната ключова роля за техния бизнес.
Вижте Google ще представя новата абонамента услуга на YouTube в края на октомври
Discussion about this post