През годините Google се превърнаха в синоним на думата интернет, което се дължи главно на впечатляващите възможности на търсачката на компанията. Инженерите на технологичния гигат вече работят над нов инструмент, чиято цел е да улесни достъпа до уеб сайтове от мобилни устройства. Идеята на Google е да поставя на по-ниско място в резултатите страниците, които възпроизвеждат „Pop-Up“ изскачащи прозорци, предаде TechInsider.
В това число влизат не само реклами, отварящи се във Full Screen режим, но и предложения да се абонирате за отделни издания и други подобни съобщения. За целта от Google са внесли промени в своя Page Rank алгоритъм, позволяващ даден сайт да се покаже на по-високо място в резултатите на потребителите, ако спазва съответните изисквания. Така заплашени от тази възможност собствениците на уеб сайтове ще се погрижат сами да ни пренасочват директно към статиите и мултимедийните файлове.
Идеята само да виждаме важните публукации вместо изскачащи прозорци в интернет е много интересна и ще се хареса на много потребители. Все пак Page Rank гарантира, че дадена страница би могла да се класира по-високо в резултатите на Google, което означава и повече трафик. Google ще продължи да толерира прозорци, които ви питат за възрастта или съобщенията за употребата на бисквитки, като тези промени влизат в сила от 10 януари 2017г.
Вижте как търсеха потребителите в Интернет преди да съществува Google
Discussion about this post